måndag 1 februari 2010

måndag

jahaja, vad ska man säga? ben & Jerry´s Cookie Dough. va är de? jadu. ärligt talat. går att äta, inget spec. konstig smak. glassen smakar som vilken glass som helst. enligt mig alltså. vet att alla andra tycker de är hur gott som helst. men men.. de var inget för mig. Är det för att jag är dassig och förkyld? fast känner ju smaker.. ajja.. skit samma. :)

Har som vanligt inte så mycke att skriva, jobbade i helgen. åt gott och hade de trevligt. Spelade innebandy också. de var skojs som vanligt! man längtar redan tills nästa lördag.

jobbar tis,ons,tors vad jag vet. sen kan de dyka upp mer. men hoppas jag är ledig i helgen iaf. Vill ligga och se film och mysa med pojkarna hela helgen.

Vill till ikea!

Snart får Ante och Carro lillknodden. :) Måste slå in presenten till lilltösen sen någon dag!! Ploppa ut snart!!! :D Ska bli mys att få sniffa baby igen.. de är något speciellt, doften från en nyfödd baby. ojojoj. de luktar så gott, konstigt nog :)

nä nu ska jag kika lite på internet, sen poppa popcorn och sen ska jag lägga mig och se PH. :)

Tomas, jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. Glassen är juh as goó :o, eller inte "cockie" men "New York Super Fudge Chunk" mummaaa!

    SvaraRadera