onsdag 5 maj 2010

Onsdag

onsdag idag, har inte gjort spec mycket idag. Varit på ögonmottagningen med Elias sen åt vi pizza på La Gondola till middag. Tog en prommis från annelies jobb i vännäsby med Amanda efter maten. Annars har jag inte gjort så mycket mer. :)

sitter och kollar olika vagnar på internet, alla säger att vagnarna från swekidz är dåliga. så de vågar man ju inte köpa då :P Men vad kostar en vagn på barnenshus?? 8000? suck. Men man vill ju ha en vagn som inte går sönder efter första prommisen. :) Får se vad det blir för vagn, är ju ett bra tag kvar! Nu önskar man att man hade stor blogg som fler än syskonen läser som har lite förslag på vagnar och som kan säga vad de har för erfarenhet av vagnen de har. haha!
Funderar på att dra till stan på måndag och kika på olika vagnar och även köpa några tröjor!

Imorgon blir det jobb 13.00-21
Fredag 14.45-21.00
Lördag 9.00-16.30
Söndag 9.00-21.00
så då vet jag ju vad jag ska göra de kommande dagarna iaf. :P nej men de ska bli skojs. jobbar med Reggan och Mikaela bland annat :)

nä. nu ska jag gå och lägga mig strax tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar