måndag 6 september 2010

Måndag.

Jahaja. Då ska vi försöka skriva några rader!
Är fruktansvärt less på att vara tjocken! blir att träna massor när "plutt" kommit. Sist jag var hos barnmorskan så hade jag gått upp ca 8kg och har ca 8veckor kvar nu. så de är ju inte jätte mycket. men var ju inte i min "vill väga vikt" innan jag blev gravid så de är massa kg som ska bort. Suck! Men ska bli skönt att komma i form sen. Orka jogga nå varv i elljusspåret, jogga runt nyby rundan.. SÅ SKÖNT!

idag kommer Jesper hem också, ska bli skönt att få hem honom :) Och nästa vecka fyller han 7år. Helt sjukt vad tiden går snabbt.. Storgrabben min :D

Annars så blir det bara att städa idag.. massor.. om jag orkar. Så seg så det finns ju inte..
Imorgon blir det att åka till umeå med elias som ska på ögon. Sen hem och sen till veterinären en sväng... Har även föräldrarmöte då tror jag men tror inte jag hinner fara dit. Får se!

Ska bli spännande att vara hund och kattvakt från onsdag till söndag. haha! tur datorn finns iaf. Och som sagt ger igen med hästlängder nästa sommar ;) Då ska annelie passa våra djur. hehe!
Annars så händer det inte så mkt den här veckan. Ska bjuda tomas på middag hos annelie tänkte jag någon dag. eh! haha! funderar på att göra lasagne. Var LÄNGESEN. men får se vad det blir för mat. jahappjahapp!

Var inne på ikeas hemsida igår och hitta massa skoj. Vill dit nu, och ha pengar dessutom förstås. Men får hoppas att jag kan innan skorven föds. KanskeKanske. ;D

Nä. nu ska ja ta en dusch och komma igång med städningen.

Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar