fredag 8 januari 2010

fredag.

var längesen jag skrev nu, har inte haft lust helt enkelt. Har väl inte hänt så spec mycke sedan sist heller så. Ska plocka bort julen i helgen! så skönt! äntligen över.. de är mest roligt att fixa innan julen tycker jag, sen när julen väl kommit så vill jag den ska vara över.

Har bara jobbat och varit hemma typ. Ska nog på bio nästa helg med barnen om jag inte jobbar. Vill det iaf, Alvin och gänget 2. fast jesper har redan sett den, men han vill se den ingen så de är ju lugnt.

Jesper gjorde sin "bröllopstårta" igår. blir helt okej. ;D

Blev tydligen att jesper ska sova hos moster imorgon. hehe. blir nog skoj för honom. :)

nä.. så lite har jag att säga.. nu ska jag klä mig och så.. har inte orkat göra mig iordning ännu. men nu ska jag strax göra ett ryck. Oja! tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar