torsdag 14 januari 2010

Torsdag

Jahaja. var ett tag sen jag skrev här. Ska strax hämta jesper på skolan och sen skynda oss hem igen.. ISKALLT!
Har bokat tid på vegaskolans gympahall igen. ska bli roligt att börja spela innebandy med familjen igen. Jesper är lyrisk, vi ska på bio på fredag men han längtar mer till lördag då vi ska spela :) de är roligt att pojkarna gillar att vi spelar innebandy och så, har super skoj där. :) tyvärr så jobbar annelie på lördag så hon kan inte vara med, de blir jag, tomas, elias, jesper, mamma, amanda och max som spelar.


Har inte hänt spec mycke. fått veta att jag gör praktiken från v 14. på NUS suck. jag hoppas jag hinner lämna barnen och så innan bussen går.. jaja. ska försöka att inte oroa mig ÄN, ska göra de om några veckor istället. haha!

Måste komma ihåg att ta med julklapparna till farfar imorgon. inte bra att glömma de varje gång vi åker till stan. suck! tur de inte förväntar sig att få något. haha! har gjort en påminnelse på mobilen så nu borde julklapparna komma med tyck jag! och hoppas verkligen ante och tomas kan laga de mesta på bilen.. blir så dyrt annars. haha! men måste nog lämna in den på verkstad nästa vecka iaf. så så är det.

Måste ha världens bästa familj. Alla hjälper alla om de kan alltså. Älskar er!!
Mamma.. ojojoj. hon måste vara den bästa mamman man kan ha! har hjälpt mig så enormt mycke. Vissa andra borde lära sig av henne, nämner inga namn. Och de läser ändå inte min blogg. hoppas jag :) haha! skulle bli chockad om de gjorde de, fast hade varit roligt om dom gjorde de och undrade om det var dem jag menade. haha! vilket liv det skulle bli! ojojoj.

har försökt komma ogång med träning igen. MEN har så fruktansvärt ont vid svanken och däromkring... Why?! men de har gått ganska bra iaf..

jaha. vad ska man säga mer? är ledig och hemma ända fram till torsdag.. sjukt skönt!

nä om man skulle göra sig iordning. städa undan lite och sen pallra sig iväg och hämta Herr J! :)
Elias längtar massor, så fort man lämnat jesper så säger han att vi ska hämta honom. :) är ju bra de är gulliga mot varandra ibland... ;P

Älskar dig Tomas. Ska kicka ditt ass på lördag ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar