fredag 23 april 2010

fredag.

Jahapp. då var det fredag! idag blir det lite städning.. förhoppningsvis! sen ska vi äta tacos hos mor. :) ska bli super gott :) sen ska Jesper sova där, och ev. så vill Elias också det. men vi får se hur det blir!

Ska nog gå och handla om ett tag till tacos, så får vi dela upp summan sen. hehe! Vi går ihop alla och delar på slutsumman. då blir allt SÅÅÅ mycke billigare än att göra det själv ;P

Sen ikväll blir det nog bara att ligga och se på tv tror jag, lär väl somna ganska tidigt. Jobbar 15.30-24.00 imorgon. Blir ju spännande att de om jag håller mig vaken. ;P haha! är ju så otroligt trött på kvällen. men men det ska nog gå bra. :) Och imorgon blir de innebandy med Tomas, Elias, Jesper, Annelie, Amanda, Max, Mamma, Andreas, Oscar och Jag. Tror jag fått med alla som ska dit nu..? Blir hammarhallen imorgon. ska bli skoj :) haha! vi är ju så kung. blir nog tjejerna mot killarna skulle jag tro, fast då är det ju redan klart vilka som vinner. TJEJERNA alltså.. hah!

nä nu ska jag gå å göra nå annat! tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar