torsdag 22 april 2010

torsdag,

Sitter och väntar på att strax gå å hämta Jesper, eller rättare sagt tills vi tar bilen och hämtar Jesper :P haha! känner mig riktigt lat, men har ju redan tagit en lång prommis på morgonen.

Elias klippte sig hos frisören idag. blir super gullig. men ser så stor ut nu! :)

sen idag kanske jag följer mamma till stan och kollar nå kläder. ser så tragisk ut så de är ju skrämmande. suck. Hoppas på att hitta massor. men när jag letar kläder så hittar jag ju aldrig något.. men om jag far och bara ska fördriva tiden DÅ hittar jag massa jag vill ha. haha!
sen ska vi äta ute? om vi inte blir så sena. :)

Var på utvecklingssamtal på dagiset igår. Elias är hur gullig som helst, kamratlig och super trevlig. :) skulle vara riktigt stolt över pojkarna mina! då blir man ju stolt och varm inombords.

nä. nu ska vi fara och hämta Jesperbubben :)

Älskar grabbsen massor.

hade gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar