fredag 11 september 2009

fredag..

..och jag är lika trött som alltid nuförtiden. håller på att bli galen, tomas med skulle jag tro ;P somnar helatiden!
Håller på att skriva på ett litet skolarbete om panikångest, intressant men är inte peppad på att sitta och skriva. är snart klar iaf, skönt! Imorgon blir det att börja träna igen, så säger jag alltid men ska verkligen försöka denna gång.. är så seg!
Sitter och kollar filmer på www.discshop.se. hittar en träningsfilm, ska kika om ja hittar nå till grabbsen med! På onsdag fyller jesper 6år. :D sjukt vad tiden går fort.. han föddes ju nyss, nästan iaf :) Skönt att han växer och blir större iaf. man har ju roligare med honom nu än när han bara sov och åt :D
Måste nog börja baka lite på söndag, eller om jag köper kakor istället.
Vissa personer är för jobbiga att träffa, man blir arg så fort man ser dom. Huvva! blir arg bara jag tänker på dom. nej, häng upp dom på en spik på väggen så går man därifrån. "så var det klart"

Tomas, älskar dig massor, kommer alltid göra det! Du är och kommer alltid vara den jag vill leva med! Kyssar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar