måndag 7 september 2009

vi?

vilka vi? :P du och theo? hehe! Sitter och väntar på att jag och pojkarna ska till mor, elias har somnat på soffan, jesper äter mariekex. :) och jag, ja sitter här och har riktigt tråkigt. Skulle ju komma igång med träningen också. men hur lätt är de när man är helt slut innan man ens tagit på sig kläderna? suck. Vill bli frisk nu!

ringde tomas. han sa -va?- efter allt jag sa så tillsist fick jag viska till jesper så kunde han fråga de jag skulle fråga tomas. haha! man blir ju galen av de här!!

nä om man skulle plocka ihop de man ska ha med sig. eller nå sånt. hoppas jag inte behöver fara till skolan imorgon. får knappt fram något, rösten puttveck. jodå!
fast vill ju inte ha redovisning själv precis. så kanske måste fara ändå. suck. får se hur de blir iaf.. nu ska jag gå å väcka elias och sen plocka ihop de jag skulle ha med till mor, lite tacosjox och lite annat.

Hade gött alla två som läser! haha. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar