onsdag 30 september 2009

onsdag..

då var den här dagen över. har gjort ganska mycke läxa idag, massa inlämningsuppgifter. Ska börja på arbetet om stress imorgon tror jag. lite smått iaf. Längtar såå tills skolan är över, tror aldrig jag kommer gå nå mer skola. Eller jo, måste kanske gå matte, svenska och engelska. Men de gör jag bara mo jag absolut måste. :)

Har inte gjort så mkt annat idag. varit med tomas, massa mys. Fast han sov mest, tills kl 13 kanske. Då tror jag att jag fick liv i honom. hehe. fast jag satt ju bara och gjorde läxa så de gjorde ju inte så mkt. lämnade barnen på skolan/dagis vid 8 sen for jag hem. vi la oss och tittade på disney. hehe. och jag sa att jag inte kommer kunna somna, vaknade iaf 2 timmar senare. :) hehe! Sen fick jag panik och börja skriva på läxorna till 13.

imorgon blir det att börja med arbetet som sagt, och göra mer på inlämningsuppgifterna, ska försöka städa lite med. sen är de väl inget...? hoppas jag. Vara med barnen och mysa massa. :)

älskar mina pojkar.. och gubben min :D

Nä nu blir de strax att krypa till kojs.. skönt!
tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar