måndag 7 juni 2010

Måndag

nu är de måndags morgon igen. och Jesper ska iväg till skolan och är borta hos pappa en vecka :/ inte roligt alls, man saknar honom SÅ mycket. Men veckorna går ju så snabbt så snart är han hos mig igen. :) Jag och Elias går nog till en lekpark en stund när vi lämnat honom på skolan. Så tiden går lite snabbare. :)

Såg förresten att en annan cirkus skulle hit v 24 ? hoppas jag sett rätt. Då kanske vi kan fara på den. Blev ingen cirkus igår då vi var på Junsele djurpark i lördags.

Har börjat sova så otroligt dåligt.. inte konstigt man är svin trött hela dagen då man vaknar stup i ett hela natten. Idag blir de iaf köttgryta hos moren :) ska bli svin gott!

Såg en vi vet vem de är som stod i kassan före mig, hon hade köpt två coop coca-cola och en sån där liten nötkrämpåse, hm. vet inte vad de heter. jajja iaf så hade hon pantat nå burkar som jag förstod de. och hon skulle sen betala 7kr eller nå sånt som hon inte hade råd med. Så hon står länge och tänker.. "vad ska jag ta bort då?!" hon tar tillslut bort nötkrämen och då blir de väl typ 4kr. och de gick ju inte heller så hon tar bort en cola också. Så får hon igen några kronor. Hon fick alltså med sig en coop coca-cola! SÅ PINSAMT! man kollar ju så pengarna räcker om man har så lite pengar. Jag skulle dö av pinsamheten om de var jag! hahaha! men men många är ju så att de chansar. Men inte jag. nej nej nej!

nu ska jag klä mig och se till så barnen klär sig :) Sen blir de en prommis till skolan och sen lekpark.. sen heeeem!

Älskar grabbsen SÅ mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar