söndag 6 juni 2010

söndag

Igår var vi iväg till junsele, Junsele djurpark :) hade super trevligt. Synd de blåste så kallat bara. men men man kan ju inte ha tur med allt. Så för engångskull så ska ja lägga ut lite bilder från igår. dock så är inte alla djuren med som vi såg, men några! nu är mina systrar i chock! men de betyder inte att ni får lägga ut bilder på mig!! :P haha! Sen åt vi i Åsele iaf och sen kl 19.00 började jag jobba. Men dagen var lyckad! oja.
Junsele djurpark är ju egentligen inge speciellt förutom tigrarna och lejonen. och när vi är där får vi veta att lejonen inte ens kommit dit. Lite irriterande, kunde ju stått på "hemsidan" eller vad de nu är. De har ingen agen hemsida tror ja..? jajja, nä nu ska ja gå ut till grabbsen.

Och storpojken min går ut 6års på torsdag så jag hoppas att jag och systeryster åker in till Umeå på tisdag och kollar om vi hittar nå att ge i avslutningspresent. någon liten sak bara :) Frågade om de var någon speciellt han skulle vilja ha när han slutar.. svaret var "jaa.. kanske en chokladboll.. eller ett batman kinderägg.." hehe. så de blir nog lätt att hitta något han vill ha ;P

nej nu måste jag ut. hejhopp!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar