tisdag 15 juni 2010

Trött.

ja jag skulle nog göra vad som helst för att få sova någon timme till. Men de är ju bara att stå ut och lägga sig tidigt ikväll.

Tomas har åkt till Umeå för att byta ut Jespers nya cykel, något som inte stämde på den, jag gör lunch, Jesper ser tv och Elias är på dagis. Jeop.

Så sen när cykeln är fixad så blir det att cykla som en tok. Elias älskar sin nya cykel :) Han som vägrat cykla på den gamla, den var ranglig och lite ostabil. hehe! Så nu är båda pojkarna super glada. :)

Vi åkte till stan i söndags och skulle fika och så för att vi firade ett år och även kolla cykel till Jesper. Men blev cykel till Elias också :P Och nu när vi kollade reklamen igår så har de sänkt priserna på cyklarna med 200kr. Alltså så skulle vi sparat 400kr om jag inte hade så bråttom och köpa den. Så typiskt mig. suck. jajja.

näe. nu ska jag fortsätta med lunchen och sen städa, blir nog städning några dagar nu. Blir typ trött och slut på 1timmes städning. hm. inte roligt.

Tjao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar