söndag 1 november 2009

Söndag..

..jo då var de söndag, jag ska bara se tv.. imorgon är de praktik, lagomt nervös :/ huvva. men de får lov att gå bra. Hoppas de gör de! har massa läxa också.. hoppas systeryster har tid någon dag att sitta med mig lite så jag får en spark i baken.. mohahaaa! sen måste jag förbi henne till veckan och kolla nå kläder att ha på övningen v 46. de är jag också nervös över. huvva. den 16 dec ska jag bara ha de skönt, vara me barnen och inte tänka ett skit på nå annat.
S K Ö N T ! !

då blir det att söka jobb och så, tänk att vara ledig när man kommit hem?! inte behöva känna att man skulle läst massa, gjort läxa.. Åhh.. längtar så mkt! bara ca 6 veckor kvar nu.

skrev de här igår egentligen, men de gick inte att he in inlägget.. Just nu vill jag sjunka under jorden. Är för mycke nu.

uppgift om sorg - skriftlig och muntlig redovisning.
uppgift om 3-6åringar, teori och så. - skriftligt
uppgift om praktikplatsen - redovisning
prov - akutsjukvård
prov - vård vid livets slut..
skadeplats övning..

ORKAR INTE!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar