onsdag 11 november 2009

onsdag..

jahaja.. allt verkar gå åt skogen. men vad ska jag göra?! kan inte åka in med hn jag ska gå med på praktiken, vilket innebär att jag måste väcka barnen typ halv5 för att hinna med dem till barnvakten och sen springa till bussen. tror inte de fungerar. Och de är så negativa på stället, fyfan!hade bara missat 2dagar om jag fick vara helgen?! men nej de gick ju inte, var ju så onödigt att jag var där om jag inte kunde göra praktiken! men oj så farligt om jag varit där två dagar och sen inte kunde?! Otrevliga kärringar. och nu har jag varit borta för mycke. hennes jäkla fel! kan inte skriva allt jag tycker om den tanten. hm.

har lite små panik just nu, vet inte hur allt ska gå att ordna :( måste ju gå? men just nu verkar det som om det inte kommer gå! SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar