tisdag 3 november 2009

längtar..

.. tills jag gått klart skolan, försöker tänka att de inte gör nå om jag får dåligt på en uppgift, ett prov.. bara för att inte få panik och bli tokigt.
Men pluggar och så till allt iaf.. men med mindre krav på mig själv. jeop. så gör jag! fungerar ibland, till och från..

bara jag får gjort två uppgifter på måndag när jag ska till annelie så är mycket gjort.. de andra uppgifterna är inte lika stora och svåra.

har övning på tisdag, undra hur det kommer gå.. suck! men kan ju inte göra mer än att gå dit, försöka och så.. blir bra hoppas jag. lär göra bort mig och stå som ett frågetecken. oja!
Åh.. bara några veckor kvar.. KÄMPA! jajaja..
måste ju försöka iaf.. kommer ju aldrig ta tag i skolan igen annars.. suckfuck.

köpte chokladkalendrar på kondum idag, fanns 4 sorter, köpte med ace age 3. Blir nog bra. tänkte köpa hello kitty till tomas men blev snål. :) och tror han blev lika glad för de. hehe..

Ja vad mer ska man säga? Var med elias på ögonmottagningen idag, han ska ha lapp för ena ögat i 3 månader eller nå sånt. 3timmar per dag.. fick "pupillförstoringsmedel" och såg galen ut. hehe. man märker vilka som ska jobba med barn och kan leka bort blyghet, rädsla m.m hos barnen.

Imorgon blir det att plugga till övningen, skriva lite anteckningar till provet.. äta middag hos mor...? kanske, får kolla upp de imorgon. nä nu har jag nog inget att säga..

Tjohej.

älskar dig Tompa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar