onsdag 18 november 2009

onsdag?

ja visst är det onsdag idag? ska plugga till provet, intervjua amanda å så idag.. känns som om det kommer bli en dryg dag och är svin trött. :/ suck.

igår var jag på konsum och handlade.. är HUNDRA på att nå små tjejer snattade godis.. två stod nära varandra vid godishyllan, tittade sig omkring och pekade på nå saker och tog med dom.. sen när de går ut håller tjejen handen vid jackan som om hon har något som kan ramla ut. kanske chokladkakorna?! varför är man för FEG för att säga något? åhhh! jävla småglin!

mina barn får då inte snatta. då blir jag GALEN. herregud. det gör man inte. alla snattar nog någon gång.. så är det ju.. men de ska inte bli nå snattarungar! nog om de..

imorgon borde julkorten komma som jag beställt.
Annelie vill du ha kort på de? alltså inte julkorten, de får du ju med. men beställde några olika i svartvit och så.. blev hur fina som helst. :) jajja..

nu ska jag gå å lägga mig i soffan bredvid elias, sen ska vi göra oss klara för att pallra iväg till dagis och sen ska jag hem och plugga. pluggpluggplugg!

JUL NU, ja tack.

1 kommentar: