måndag 23 november 2009

Måndag

Ny vecka, nya möjligheter..? ja kanske det.


det här ska jag försöka hålla mig till den här veckan.
Idag:
plugga - göra pepparkakor med barnen - utvecklingssamtal med jesper - fixa nya "ögonlappar" till Elias - handla på ica och panduro -
Tisdag:
Plugga - pyssla med barnen - göra pepparkakshuset -
Onsdag:
Plugga - mysa med barnen - ta in julgran - pyssla -
Torsdag:
Plugga hos annelie - WINNERBÄCK - barnen sover hos mormor -
Fredag:
Plugga - baka lussekatter - göra knäck - Slipa skridskor - julstäda -
Lördag:
Plugga lite - pyssla - julstäda -
Söndag:
Plugga lite - ev. Bio -

ja. så tänkte jag. men de blir nog inte så, spec inte så mycket pluggande. men måste verkligen. har ganska mycke, och provet v 50? blir tokig.. hur stort och svårt prov blir inte det?

Får panik bara av tanken på det där provet, det är de jag pluggar till nu i två veckor, plus nå uppgifter, Vill ha jul nu.

blir mysigt att vara bara lillfamiljen till jul. fast kommer sakna storfamiljen, har alltid firat med heeela familjen. men men. Blir skönt att ha en jul ensamma. Bara vara och slöa och äta och mysa :D kärlek.

nu ska jag lägga mig i soffan och se barntv med elias en stund, sen göra iordning honom och gå till dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar