fredag 20 november 2009

winnerbäck.

Längtar! på torsdag är de dags att se "guden" IGEN! Wiii!!!
minnen sedan sommaren 2005 tror jag de var? jag, tomas och annelie. ojojoj! de var underbart. alla gånger vi sett honom har han varit Kung! Åhh! blir galen bara jag tänker på hur svinigt bra han är. sjukt bra! säg någon som är bättre?! finns nog ingen..

Nya cdn kommer till veckan hoppas jag. måste lära mig nya låtar!! :D

himlen faller ner, det svider till där kniven skar, jag har vart vaken hela natten, känt om hjärtat sitter kvar.. känt om hjärtat sitter kvar
STÄÄÄLL MIG INTE I ETT LEEEED DU FÅR MIG ALDRIG ATT STÅ STILL, JAG FUNGERAR INTE DÅÅÅÅ! JAG ÄR INGEN SOLDAT, JAG TÄNKER INTE SÅÅ!

LÄNGTAR MASSOR!

älskar dig tomas, har många minnen sedan den sommaren vi såg Winnerbäck tillsammans första gången.. Kärlek till dig för alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar