måndag 9 november 2009

måndag..

då var de en ny vecka, jesper kom hem vilket var roligt.. men han är sjuk så jag missar skolan imorgon. inte bra alls, eftersom jag tror betyget sjunker.. suck! men ett G måste jag väl få även om jag är hemma pga att jesper är sjuk?! vavava?!

ska försöka göra massa läxa imorgon iaf. gjorde ju nå "tester" med jesper. han skulle bl.a. rita en bil, lista ut var tjuven ska gömma sig för att inte polisen ska se honom. han tyckte de var för lätt. haha! blev nästan dumförklarad. :) skolarbete. längtar ihjäl mig tills jul. då är detta över, om jag får göra praktiken vill säga. hoppas på det iaf. annars blir jag galen. när jag fixat så de ska fungera. Grrr!

På fredag ska jag iaf till stan och handla, bl.a Tomas julklapp. Blir nog bra, roligt att kika i stan p åsaker.. sen ska jag göra klart 2uppgifter har jag tänkt, jo måste de. Hm. får se hur det blir med den saken.

nä nu ska jag snart göra mig klar för sängen. trött hela tiden. inte roligt.. men men.

Älskar grabbarna här hemma. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar