söndag 8 november 2009

söndag..

helgen är snart över, ska lägga mig tidigt ikväll.. tror jag! gör ändå ingen nytta uppe, måste plugga och göra massa uppgifter imorgon. det är två större uppgifter som känns jobbiga.. huvva! ska försöka få de gjorda den här veckan.

när ska man hinna på ikea då?! känns som om de blir efter skolan är klar.. typ den 20dec? suck. hade ju tänkt fara den 21, sen den 28.. åh. blir nog aldrig av. :/

varför har man prov sista veckan i skolan...? why? huvva. bara ca 5-6veckor kvar tills de är över. om nu praktiken ordnar sig. hoppas dom ringer imorgon och säger hur jag ska göra. måste kanske göra fler dagar någon vecka för att jag varit borta, för att de inte svarat när jag hört av mig. är sur som få. blö. jaja. de får så lov att ordna sig.

övning på tisdag.. blir ju spännande. ett IG? skulle tro de. känner mig helt borta i akutsjukvård. huvva.

Jesper är sjuk så ska hämta honom hos hans pappa imorgon kl 10. jahaja. tomas blir hemma på tisdag då? om han fortfarande är sjuk.. :/ varför kan inget gå lätt och smidigt? åhh...

Snart är det jul iaf. och de är ju hur underbart som helst! :D längtar massor till julstädning och julpynt.. tomas längtar massa efter julstädningen. haha. :) visst? ;P älskar dig tomas.

nä nu ska jag äta lite sen sova. jodå. hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar